Monday 5 September 2011

TIPS MEMBELAI PAYUDARA ISTERI TERSAYANG.


1) Semasa isteri anda sudah menunjukkan respon, mulakan dengan mencium pipinya berulang kali..Letakkan badan isteri anda dalam pelukan anda sebelum merangsangnya dengan ciuman dibibir.


2)Kemudian cium dagu, rahang, dan telinganya dengan penuh sensasi..Jangan gelojoh untuk menanggalkan bra..Sambung dengan mencium leher isteri anda sebagai tanda kasih..Tanggalkan bra hanya apabila isteri anda memberikan tanda mahukan payudaranya diramas.



3)Kucup bahu dan lehernya sehingga anda sampai ke buah dadanya, dan kemudian cium setiap inci buah dadanya perlahan-lahan kecuali puting, sementara tangan anda membelai belakang paha dan pinggul isteri tersayang. Jangan lupa untuk membelai rambut isteri anda sambil anda mengisap setiap sudut payudaranya kecuali puting.


4)Semasa menikmati buah dadanya,perlahan-lahan tiup udara panas pada putingnya. Ini akan meninggalkan kenikmatan yang tidak terhingga kepada isteri.



5)Jangan terlalu cepat ingin menghisap putingnya,belailah payudaranya menggunakan tangan sementara anda menikmati payudaranya disebelah lain.


6)Apabila anda merasakan sudah tiba masanya , tutup puting dia dengan mulut panas anda dan perlahan-lahan menghisap puting payu dara isteri..Isteri anda akan mengecapi nikmat yang tidak terhingga. 

semoga berjaya..