Wednesday 7 September 2011

TEKNIK MENGURUT VAGINA ISTERI TERSAYANG.

Persediaan


Apabila melakukan urutan keatas vagina isteri anda, pastikan jari-jari anda lembap dengan pelincir.  Lihat halaman produk pelincir seksual untuk maklumat mengenai pelincir yang berguna. Dalam kebanyakan kes,apabila suami melakukan foreplay, zon erogenous wanita biasanya akan mengelak masalah kekeringan. Jadi sebagai langkah anda perlulah mempunyai pelincir sendiri.


Urutan Vagina

Kebanyakan wanita melancap dengan menggosok kelentit dengan menggunakan  jari mereka. Dan adakalanya mereka beronani dengan menggosok bibir luar faraj dan bibir dalam faraj.




Anda perlu memulakan dengan urutan "membulat" disekitar kelentit..Jangan terburu buru..Lakukan dengan perlahan lahan.. Baring sebelah-menyebelah, dan letakkan tangan anda ke atas dadanya sambil dia menunjukkan anda apa yang dia suka. 
Urutan Luar

Satu lagi teknik yang wanita sangat gemar adalah apabila pasangannya "slaid" jari tengah dan menggosok bibir luar vagina dengan cepat..Ini akan mendatangkan kenikmatan yang sukar digambarkan oleh pihak wanita..Jangan lupa untuk mencium leher semasa isteri sedang ghairah orgasme.
Urutan Dalaman
 
Teroka kelentitnya dengan lidah anda terlebih dahulu sehingga isteri anda mencapai orgasme..Kemudian masukkan jari anda kedalam lubang vagina isteri dan bengkokkan sedikit ke atas.

Tumpukan pada G-Spot isteri.



Buat gerakan seolah olah anda sedang menarik keluar isi dalam vaginanya,..Lakukan dengan penuh kasih sayang,isteri anda pasti akan lebih menyayangi anda.


Untuk hasil yang lebih baik lakukannya serentak dengan hisapan kelentit...

1 comment:

SKSLink.com/pharmacy said...

Mau vagina seperti anak dara walaupun dah beranak banyak? Cubalah dengan cepat mengunakan herba: http://skslink.com/instantvirgin/